محتوای وبینارها:
در مجموعه وبینارهای دین و مدیریت با تحلیل و ترکیب صدها مطالعه بینالمللی، چگونگی تاثیر ادیان بر تئوری و عمل مدیریت تبیین میگردد. این مطالعات بینالمللی عمدتا در معتبرترین مجلات بینالمللی به چاپ رسیدهاند.
مجری وبینارها:
این وبینارها به صورت مشترک توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی دانشگاه فردوسی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.
تعداد وبینارها:
24 وبینار حدودا 2 ساعته، که در مدت حدودا یکسال هر ماه دو وبینار برگزار خواهد شد.
محورهای موضوعی:
1- دین و کارآفرینی؛ 2- دین و اخلاق کسبوکار؛ 3- دین و رهبری؛ 4- دین و مدیریت منابع انسانی؛ 5- دین و مسئولیتهای اجتماعی سازمان؛ 6- نهاد دین و سازمان؛ 7- فلسفههای مدیریت از منظر ادیان؛ 8- روششناسی تحقیق در مطالعات دین و مدیریت.
سخنران اصلی و دبیرعلمی وبینارها: دکتر پویا پیرملکی
(پژوهشگران و اساتیدی که در یکی از محورهای موضوعی هشتگانه مطالعه و تخصص داشته باشند و یا دانشجویان دکتری که رساله آنها در یکی از محورهای موضوعی باشد نیز به عنوان سخنران دعوت خواهند شد).
مخاطبین وبینارها:
کلیه اساتید دانشگاه و دانشجویان دکتری و ارشد در رشتههای: مدیریت، مطالعات ادیان، فلسفه دین و اخلاق، جامعهشناسی سازمان، روانشناسی سازمان، اقتصاد و ...
زمانبندی وبینارها:
هر محور موضوعی در سه وبینار متوالی ارائه میشود. اولین وبینار در تاریخ 28 تیر 1400 در محور موضوعی دین و کارآفرینی برگزار شد. دومین و سومین وبینار در تاریخهای 11 و 25 مهر 1400 برگزار خواهند شد. هر دو هفته یک وبینار برگزار خواهد شد.
خروجی وبینارها:
محتوای وبینارها به صورت مقاله و کتاب چاپ خواهد شد. ویدئوی وبینارها نیز در اختیار شرکتکنندگان قرار خواهد گرفت.
لینک جلسه:
دانلود اسلاید، پی دی اف و منابع اصلی وبینارها: