وبینار مدل تاثیر ادیان بر کارآفرینی(وبینار اول )

WhatsApp Image 2021-10-23 at 10.14.041

وبینار مدل تاثیر ادیان بر کارآفرینی (مبتنی بر ترکیب مطالعات بین‌المللی) توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، چژوهشگاه حوزه و دانشگاه، و انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی در روز دوشنبه 28 تیرماه 1400 با مشارکت پژوهش‌گران و دانشجویان حوزه‌های مرتبط برگزار شد.

سخنران این وبینار آقای دکتر پویا پیرملکی دبیر علمی وبینارهای بین‌المللی دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضو گروه بین‌المللی مدیریت، معنویت و دین بودند که در این وبینار به ترسیم نقشه علمی حوزه مطالعات دین و کارآفرینی، ارائه مدل تاثیر دین بر کارآفرینی (مبتنی بر ترکیب تحقیقات تجربی بین‌المللی)، و معرفی خلاء‌های تحقیقاتی و طرح پیشنهادهایی برای مطالعات آینده پرداختند.

 

p1

:این وبینار در نشانی الکترونیکی زیر قابل دسترس پژوهش‌گران است

https://vroom.um.ac.ir/pi2tt4ixr7qw


کلیه حقوق متعلق به پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی می باشد.